wtorek, 2 lipca 2013

Endomondo


W trakcie moich małych przebieżek nigdy nie wiem ile dokładnie przebiegłam lub przejechałam kilometrów i ile spaliłam kalorii. We wrześniu chciałabym pobiec w półmaratonie organizowanym w moim mieście więc już ostatni moment na rozpoczęcie treningów biegowych. Narazie biegam po około 5 km i po takiej trasie nie czuję zmęczenia więc może uda mi się za dwa miesiące przebiec 23 km:)
W końcu zainstalowałam aplikację Endomondo. Nie mogę połączyć się z netem przez mój telefon dlatego zainstalowałam ten program na telefonie chłopaka. Będę go używać w trakcie biegania "wokół bloku". Dziś wklepałam moją codzienną podróż do pracy.
 
Dołączyłam też do rywalizacji Biegowe wakacje z Runner’s World!. "Każde 3 km pokonanego dystansu stanowić będą 1 los. Każdy los po zakończeniu akcji weźmie udział w losowaniu 6 półrocznych prenumerat miesięcznika Runner’s World". Także spróbuje:) Uczestnicy rywalizacji przebiegli już 14816 km. W tym tygodniu i ja dorzucę tam kilka swoich kilometrów:). 

Dziś jak zwykle wtorkowy crossfit i oczekiwanie na montera, który w końcu założy mi internet w domu:)
Pozdrawiam!!

7 komentarzy:

  1. Masz błąd w tytule wpisu - EndomoNdo :)

    Generalnie gratuluję podejścia.

    OdpowiedzUsuń
  2. też korzystam z tej aplikacji podczas biegania :) na prawdę pomocna i nawet chyba trochę motywująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na google maps sprawdzam swoje trasy :D Z aplikacji nie korzystam, bo nie biorę ze sobą telefonu, choć powinnam
    Zapraszam na mojego nowego bloga, przydadzą mi się słowa krytyki
    silnaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Endomondo jest super aplikacją, która się przydaje i idealnie sprawdza w przypadku mierzenia pomiarów. Korzystam i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Endomondo bardzo pozytywne :) Polecam zainwestować również dobrej klasy pulsometr! bardzo pomaga w planowaniu treningów i poprawianiu własnych osiągnięć :P Osobiście użytkuję polara i powiem szczerze że wymiatają

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieganie świetna sprawa ale czasami żeby przyśpieszyć efekt warto rozważyć tabletki na ochudzanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Same ćwiczenia, mimo, że dużo dają w kwestii spalania tłuszczu, to jednak baza do redukcji tkanki tłuszczowej jest odpowiednia dieta, w której zawrzemy wszystkie wartości odżywcze niezbędne do prawidłowego rozwoju organizmu i redukcji tłuszczu. Mój trener ma wiele fajnych przepisów, z których korzystam już od dłuższego czasu. Znajdziecie je na https://michalwrzosek.pl/przepisy/. Warto zerknąć, bo jest kilka przepysznych i zdrowych dań.

    OdpowiedzUsuń